Облыстық «СLEVER-2018»  4-6 сынып оқушылар арасындағы пән олимпиадасы

View the embedded image gallery online at:
http://school2-prio.kz/kz/1xzc.html#sigFreeId18878682e2

 


 

2019-2020 оқу жылының жылдық жетістіктер

View the embedded image gallery online at:
http://school2-prio.kz/kz/1xzc.html#sigFreeId8662a63732

 


 

Бекітемін:                                             Келісемін:
Мектеп директоры                                             Директордың оқу жұмысы
_________ Алтынбекова Қ.С.                                             жөніндегі орынбасары
«___» _________ 2020 жыл                                             _________ Макажанова Д.Т.
                                              «___» _________ 2020 жыл

 

 

 

2020-2021 оқу жылының

Қабілетті оқушыларды дамыту бойынша жұмыс

ЖОСПАРЫ

Мақсаты:

   Жан жақты білімді, іскер өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту, жетілдіру. Қабілетті оқушылармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру. 

Міндеттері:

  • Оқушылардың ақыл-ой қабілеттерін жетілдіру;
  • Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту;
  • Қабілетті оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету.

 

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1

    Қабілетті оқушылардың құрамын анықтау.

    Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

қыркүйек

Мектеп психологы

Сынып жетекшілер

2

  Қабілетті оқушылармен жүйелі түрде қосымша сабақтар жүргізу.

жыл көлемінде

Сынып жетекшілер мен пән мұғалімдер

3

  Пән күндерінде, практикалық конференцияларда оқушылардың ең жақсы жұмыстарын көрсету

жыл көлемінде

Сынып жетекшілер мен пән мұғалімдер

4

     Қабілетті оқушыларды мектеп-шілік, қалалық, облыстық пән, қашықтық, интеллектуалды олим-пиадаларға, байқаулар мен сайыстарға, ғылыми жобаларға қатыстыру.

жыл көлемінде

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

 

Сынып жетекшілер мен пән мұғалімдер

5

   Әр жартыжылдықта есеп беру, мониторинг жасау.

жыл көлемінде

Сынып жетекшілер мен пән мұғалімдер

 

6

    Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару.

жыл көлемінде

Сынып жетекшілер мен пән мұғалімдер

7

   Білім деңгейін арттыру бойынша оқушыларға кеңес беру.

әр тоқсан сайын

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары 

8

Баяндама: Дарынды тұлға – халқымыздың ең қымбат байлығы

желтоқсан

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары 

9

   Директордың жанындағы кеңестерде І мен ІІ жартыжылдық бойынша олимпиада нәтижелерін талдау.

қаңтар

мамыр

Мектеп директоры

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары 

ӘБ жетекшілері

10

   Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту.

әр тоқсан сайын

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары 

ӘБ жетекшілері

11

Қабілетті оқушылармен сауалнама жүргізу.

ақпан

Мектеп психологы

 

 


 

2019-2020 оқу жылының

Қабілетті оқушыларды дамыту бойынша жұмыс

Білімді насихаттау, қабілетті оқушыларды анықтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Қабілеті жоғары оқушылармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру мақсатында   2019-2020  оқу жылында олимпиадаға мектептен жалпы 81 оқушы қатысты. Оның ішінде облыстық және республикалық жеңімпаздар – 35 оқушы.

Оқушылардың білім сапасын көтеру барысында оқушылар пәндік, интеллектуалды және қашықтық олимпиадаларға қатысып, өз білімдерін көрсетіп жүлделі орындарға ие болды.

  • Облыстық «СLEVER-2019» олимпиадасы ұйымдастырылып, 11 оқушы қатысты. 7-жеңімпаз.
  • 11-сыныптарға арналған жаратылыстану – математика бағытында Президенттік олимпиада өткізілді. Облыстық кезеңнен 3 оқушы ІІ және ІІІ орындар алды.
  • 8-11 – сыныптарға арналған пән олимпиадасы өткізіліп, облысттық кезеннен 2 оқушы І және ІІІ орынға ие болды.
  • Республикалық «BILIM-ORKENIETI» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының журналына 9-сынып оқушысы Жадигерова Жанардың «Абай мұрасы-Қазақтың қасиетті қазынасы» атты өлеңдер жинағына өлеңі жарияланып, І дәрежелі диплом мен және төсбелгімен марапатталды.
  • Интеллектуалды олимпиадалардан облыстық – 8 оқушы.
  • Облыстық және республикалық деңгейде қашықтықтан олимпиадалар ұйымдастырылды. 15 – оқушы жүлделі орындарға ие болды.
  • «Мудрая сова» кіші ғылыми-зерттеу жұмысына 17 оқушы қатысып, 4 оқушы облысқа жолдама алып, 4-сынып оқушысы Зейнолло Ажар ІІІ орын жеңімпазы аталды.
  • «Менің кіші Отаным» облыстық байқау. 7-сынып оқушысы Оразбай Айнұр ІІІ орын.

 

 


 

2019-2020 оқу жылының

Қабілетті оқушыларды дамыту бойынша жұмыс

ЕСЕБІ

Мақсаты: 

       Білімді насихаттау, қабілетті оқушыларды анықтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Қабілеті жоғары оқушылармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру.

 

Міндеттері

  • Оқушылардың ақыл-ой қабілеттерін жетілдіру.
  • Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту.
  • Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін – өзі жарнамалауына көмек көрсету.

Қабілетті оқушыларды іріктеп, олармен мынадай жұмыс түрлері жүргізіледі:

 Қабілетті  оқушылармен жасалынатын жұмыс түрлері:
1. Баланың қызығушылығына әрі табиғатына қарай ғылыми жұмысқа баулу;
2. Пәндік олимпиадалық жұмыстарға дайындау;

  1. Қазіргі кезде жақсы дамып келе жатқан дебаттарға, пікір – сайыс яғни интеллектуальды ойындарға дайындау;
  2. Мектептің ғылыми қоғамындағы үйірме жұмыстарын ұйымдастыру. 
    Қабілетті оқушылармен дарындылығының өзіндік қырларын білген педагог оны оқыту үрдісінде тиімді пайдалануда. Сонымен қатар ғылыми әдебиеттерде әлемде дарынды балалардың диогностикасы туралы түрлі мағлұматтар беріледі.

- арнайы психометриялық тест; 

- баланы бақылаудың түрлі тәсілдері (оқу және оқудан тыс әрекеттерінде, зертханалық жағдайларды) 
- арнайы бағдарлама аясында сынақ сабақтарын өткізу; 

- педагог тарапынан оқушының іс - әрекеті мен мінез - құлқын эксперттік бағалау; 

- әр түрлі зияткерлік жарыстар, байқаулар, олимпиадалар т.б. өткізу; 

- оқушы шығармасының туындыларын эксперттік бағалау;

- арнай психодиогностикалық тренинг; 

Оқушылардан  қабілеттілікті анықтау сауалнамалары балаланың қабілеттеріне жасалған ұзақ уақыт бойғы бақылаулардың нәтижесін растай түсу үшін, сондай-ақ күшті және әлсіз психологиялық сапаларын дәлірек анықтау мен қажетті психо-педагогикалық көмектер ұйымдастырылады. Психологиялық сауалнамалары дарынды оқушыларды анықтауға өздік септігін тигізеді. Қабілетті оқушылардың диогностикасын ұйымдастырудың маңызды шарттарының бірі - теориялық, ұйымдастырушылық және әдістемелік деңгейлерден тұратын диогностика моделін шығару болып табылады. Осы шарттарды орындай отырып, дарынды балаларды анықтау – арнайы бағдарлама пайдаланып,  білікті мамандар өз жұмыстарын жүргізуде. Қабілетті оқушылармен жұмыс қарқынды жүргізіліп жатыр. Оқушының дамуы мен тәрбиелілік деңгейін диогностикалаудың барлық түрлері сияқты бала дарынын анықтауда бала оқитын сыныптың сынып жетекшісімен және психологпен ата-ана пікірлерін ескеріп, мүмкіндігінше педагогикалық кеңестер жүргізіледі.   

Қабілетті оқушыны анықтауға қажет әдістер.  Қабілеттілікті анықтау әдістемелері баланың қабілеттеріне жасалған ұзақ уақыт бойғы бақылаулардың нәтижесін растай түсу үшін, сондай-ақ күшті және әлсіз психологиялық сапаларын дәлірек анықтаумен қажетті психо-педагогикалық көмекті ұйымдастыру үшін қажет.Қабілетті оқушының психикасын анықтауда кең ауқымды түрлі әдістер қолданылады: 

- арнайы психологиялық сұрақнама, әдістемелер;

- баланың іс-әрекетін мұғалімдер, ата-аналар, психологтар тарапынан экспертті бағалау; 
- балалардың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелерін мамандар тарапынан сараптау; 
- түрлі танымдық әрі пәндік олимпиадалар, конференциялар, спорт жарыстарын, шығармашылық байқаулар,  және т.б, ұйымдастыру; 

- белгілі дарын түрін талдау міндеттеріне байланысты түрлі әдістерді пайдалана отырып, психодиогностикалық зерттеу жүргізу. 

Қабілетті оқушылардың  білімін жетілдіру үшін арнайы әр сыныпта «Дарынды оқушылармен жұмыс» қаусырмалары бар. Осы оқушылармен үнемі  жеке жұмыс жасалады. Деңгейіне байланысты қосымша тапсырмалар беріледі.

Қыркүйек айында музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру пәндерінен оқушылардың ой-өрісін зерттеу арқылы дарынды оқушылар анықталынды. Оқушыларды сабақ уақытысыныда және қосымша сабақтарда қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізу технологияларын дұрыс ұйымдастыра отырып, оқушының бойындағы табиғи дарындылық дағдыларын аша отырып, одан әрі дамытуға жағдай жасауда білім алудағы қызығушылығын оята отырып, пәнге деген  ынтасы қалыптасты. Өздігінен білім ала білуге үйретіп,  музыка, көркем еңбек, дене шынықтыру сабақтары арқылы қосымша мәліметтерді қабылдай келе, есте сақтай білуге, қызығушылығын арттыру.

Музыка пәнінен Алмаханбет Ақнұр, Ерғали Алтынай, Сәндібек Ернұр, Омарбек Аяулым, Мурашкина Диана мектепішілік, облыстық, республикалық іс-шараларға белсене қатысып, өзінің дарындылығын көрсетіп жүр. Қазақстан Республикасының оқушылары арасында «Жарқын болашақ» Омарбек Аяулым, Мурашкина Диана. Фариза онғарсынованың өлеңдерін оқу және ақын өлеңдеріне жазылған әндерден “Эстрадалық вокал”  Алмаханбет Ақнұр дипломмен марапатталды.Дәл осы конурста Бас жұлде иегері     Ерғали Алтынай. Өз өнерлерін көрсете білді.

Дене шынықтыру пәнінен өздерінің дарындылығымен танылып жүрген оқушылар қатарына Жиенбай Сұлтан, Жанабилов Баймахан, Оразбай Шерхан, Джарылгапов Жан, Жалғаспай Ислам, Шайхстан Расул, Жалғаспай Ислам, Нурланов Ильяс, Нұрғали Бекарыс, Убайдулла Билал,   Жалғасбай Ислам, Жуну Дінмұхамет, Жұмағали Бекарыс, Менлибаев Марат. Қалалық футбол жарыстарында І орындарға ие болуға өз күштерін салған. Приозерск қаласының дене шынықтыру және спорт бөлімі өткізген «Дойбы» жарысынде жүлделі орындарды бағындырғандар: Яцков Евгени, Таушанбаев Олжас, Ахметзянов Таня, Несипбек Ырысбек. «Ләңгі тебу» жарысы Жұбанов Темірлан. Алгашов Нұрбол«Шахмат» жарысы.

Көркем еңбек пәні байынша дарынды оқушылар мектепішілік, облыстық, республикалық іс-шараларға белсене қатысып, өзінің дарындылығын көрсетіп жүр. Қазақстан Республикасының оқушылары арасында «Жарқын болашақ» олимпиадасының қалалық » «Бейнелеушілер» номинациясымен кезеңінің ІІ орынмен Шаймурзына Бірғаным марапатталды. Бірғанымның сурет салуға деген қабілеті ерекше. Республикалық Фариза онғарсынованың өлеңдерін оқу және ақын өлеңдеріне жазылған әндерден “Бейнелеу өнері” бас жұлде иегері Әбдірейім Салтанат 9 «б» сынып оқушысы. Дарабос республикалық конкурс «Суреттер сөйлейді» Кенбай Амина жұлделі орынға ие болды. 2019-2020 оқу жылы бойынша дарынды оқушылармен жасаған жыл бойынғы жоспарымыз өз деңгейіне жетті , себебі олар өздеріне жүктелген жүктемені сезініп, жақсы атқара білді, өз жауапкершіліктерін түсінді, және өз шығармашылық қабілеттерін шыңдай түсті.

Қаңтар айында оқушылардың ой-өрісін зерттеу арқылы дарынды оқушыны анықтадым. Олар: 2 «б» сынып оқушылары  Оразақын Жалғас, Кадлахмет Надира жәнет  4 «в» сынып оқушылары  Зейнулла Ажар, Аманбай Айша, 9 «в» сынып оқушысы Яхшилик Шолпан. Аты аталған оқушы ағылшын  тілі пәні бойынша  «Тілдарын-2019» қалалық  олимпиадасының мектеп аралық  қатысып І орынға  ие болып өзінің білімін сынға салып, өзіне артқан үмітті ақтады. Мектепішілік іс-шараларға белсене қатысып, өзінің дарындылығын көрсетіп жүр.  Күрделі тапсырмалар, зерттеулер беріледі. Логикалық тапсырмаларды жиі ұсынып тұрамын. Әр сабақта оқушының ой-өрісінің өсуіне жағдай жасалады. Оқуға деген белсенділігін дамытып, арттыру. Адамгершілікке, жақсы қасиетерді бойына сіңіріп өсуіне ықпал жасау. Күрделі жұмыстарға шығармашылықпен бара алады. Қиын тапсырмаларды сүйсіне орындайды. Келесі оқу жылында  осы оқушыларды әрі қарай жан-жақты дамыту міндеті тұр.

2019-2020 оқу жылында  5«В», 5"Г",6«В» ,6«Г» сынып оқушылары арасында қабілеті жоғары оқушылармен жыл бойы жұмыстар жүргізіліп, жұмыс нәтижелері талдау, бақылау,қызықты логикалық есептер шығару, мұғалімдер  мен ата-аналардың сипаттамалық бағалары нәтижесінде мына оқушылар анықталды. Оразбай Балнұр,Шайхстан Расул , Сәндібек Ернұр, Есенаман Марғұлан, Жұмағали Бекарыс, Төленді Зере, Тулабек Айдана,Оспан Меруерт, Ислам Нұрбақыт бұл оқушылар  жыл бойы оқу үлгерімі жағынан өздерін жоғары деңгейде көрсете білді. Осы оқушылар түрлі ақпарат алу көздерін пайдаланып, бала қабілеттерін кең көлемде қамтуға мүмкіндік беретін баланың мінез- құлқы мен іс-әрекетін жан-жақты бағалаудың кешенді сипатының нәтижесінің арқасында, атап айтсам ақпан айында болып өткен «Мен-математика жұлдызымын!» Республикалық логика-математикалық байқауына қатысып  Жұмағали Бекарыс,Ислам Нұрбақыт III дәрежелі сертификаттарымен марапатталды.   

2019-2020 оқу жылында  5«В», 5"Г",6«В» ,6«Г» сынып оқушылары арасында қабілеті жоғары оқушылармен жыл бойы жұмыстар жүргізіліп, жұмыс нәтижелері талдау, бақылау,қызықты логикалық есептер шығару, мұғалімдер  мен ата-аналардың сипаттамалық бағалары нәтижесінде мына оқушылар анықталды. Оразбай Балнұр,Шайхстан Расул , Сәндібек Ернұр, Есенаман Марғұлан, Жұмағали Бекарыс, Төленді Зере, Тулабек Айдана,Оспан Меруерт, Ислам Нұрбақыт бұл оқушылар  жыл бойы оқу үлгерімі жағынан өздерін жоғары деңгейде көрсете білді. Осы оқушылар түрлі ақпарат алу көздерін пайдаланып, бала қабілеттерін кең көлемде қамтуға мүмкіндік беретін баланың мінез- құлқы мен іс-әрекетін жан-жақты бағалаудың кешенді сипатының нәтижесінің арқасында, атап айтсам ақпан айында болып өткен      «Мен-математика жұлдызымын!» Республикалық логика-математикалық байқауына қатысып  Жұмағали Бекарыс,Ислам Нұрбақыт III дәрежелі сертификаттарымен марапатталды.

 

2019-2020 оқу жылындағы жылдық бойынша

оқушылардың облыстық жетістіктері

 

Оқушылардың

аты-жөні

Сайыс атауы

Сынып

Оқыту тілі

Деңгейі

1

Оразбай Балнұр

СLEVER

(қазақ тілі)

5

қазақша

облыстық

І-орын

2

Истурлиев Арман

СLEVER

(қазақ тілі)

5

орысша

облыстық

ІІІ орын

3

Камзина Камила

СLEVER

(математика)

4

орысша

облыстық

ІІ орын

4

Оралбек Бекзат

СLEVER

(математика)

4

қазақша

облыстық

ІІ орын

5

Сарсибай Айсулу

СLEVER

(орыс тілі)

4

орысша

облыстық

ІІІ орын

6

Тұрдыбай Назерке

СLEVER

(қазақ тілі)

4

қазақша

облыстық

ІІ орын

7

Сәндібек Ернұр

СLEVER

(қазақ тілі)

5

қазақша

облыстық

ІІ орын

8

Оразбай Ұлжан

Ұлы дала мұрасы

«Көркем сөз» номинациясы

9

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

9

Мырзали Нұрхан

Ұлы дала мұрасы

«Көркем сөз» номинациясы

9

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

10

Серикбаева Наргиза

Ұлы дала мұрасы

«Көркем сөз» номинациясы

9

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

11

Батырбек Есхат

Ұлы дала мұрасы

«Көркем сөз» номинациясы

9

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

12

Сұлтан Досымжан

Ұлы дала мұрасы

«Көркем сөз» номинациясы

7

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

13

Әбдірейім Салтанат

«Фариза , Фаризажан, Фариза қыз» шығармашылық байқау

9

қазақша

Республикалық

Бас жүлде

14

Алмаханбет Ақнұр

«Фариза , Фаризажан, Фариза қыз» шығармашылық байқау

9

қазақша

Республикалық

ІІ орын

15

Ерғали Алтынай

«Фариза , Фаризажан, Фариза қыз» шығармашылық байқау

0

қазақша

Республикалық

ІІ орын

16

Мосиенко Иван

Жарқын болашақ

«Сөз шебері»

8

қазақша

облыстық

І орын

17

Шайхстан Марғұлан

Менің кіші Отаным

9

қазақша

облыстық

ІІІ орын

18

Жадигерова Жанар

«Абай мұрасы-Қазақтың қасиетті қазынасы»

 

 

Республикалық

І дәрежелі

Диплом

(төсбелгі,  «BILIM-ORKENIETI» ұлттық инновациялық  ғылыми-зерттеу орталығы журнал

(өлеңдер жинағы)

 


 

21 ақпан күні Қарағанды қаласында өткен Ләззат Бәйішқызы атындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен өткен облыстық олимпиадаға мектебіміздің 9 сынып оқушысы Рахманберді Ботакөз қатысып 3 оранға ие болды. Ботакөзді құттықтаймыз. Білім шыңынан көріне беруін тілейміз

 

View the embedded image gallery online at:
http://school2-prio.kz/kz/1xzc.html#sigFreeIdbe96770ee9
.